Teď už vážně!

  Spousta ideálů, předsevzetí, nápadů... A výsledek? Pořád to odkládám, flákám to, nevěnuji se tomu pravidelně. Tím pádem nemám žádné výsledky což vede k tomu, že mě to nebaví.
  A o čem mluvím? O cvičení! ,,Bolavé" téma pro spoustu lidí. Mě nevyjímaje. A ač jsem se léta krmila tím, že vše zvládnu sama, moje váha je důkazem, že ne.
  Proto jsem se rozhodla pro změnu. Využiji služeb osobního trenéra! Dlouho jsem se odhodlávala, abych do toho šla. Pořád jsem si říkala, že je to drahé, že se nechci lopotit před cizím chlapem a ostatními návštěvníky posilovny. A tak jsem si sepsala seznam pozitiv, který třeba pomůže i Vám:

1. Proniknu do tajů, jak se přesně a správně který stroj používá bez toho, abych si udělala ostudu
2. Budu mít nad sebou bič - nebudu trénink odbývat
3. Nedovolím si trénink vynechat (přece jen, vyplázla jsem za něj nějaké peníze)
4. Neublížím si špatným prováděním cviků
5. Budu mít pevně stanovený plán a cíl
6. Když už se budu dřít cvičením, bude mi líto to hned zaplácnout nějakým nezdravým jídlem

  Ano, teď jistě přijdou na řadu řeči o tom, že je to drahé a bohatě stačí si doma pustit Jillian Michaels nebo Shauna T. Tak mě to prostě nestačí - přesvědčila jsem se o tom několikrát. Věřím, že někdo má silnou vůli a dokope se k tomu, aby si každý den doma video zapnul a cvičil a takové lidi obdivuji, ale já to tak prostě nemám.

  Abychom se o ceně bavili konkrétně, tak za jednu hodinu se platí 300Kč. Permice na 5h - 1 500Kč, 11h - 3 200Kč. Mým plánem je začít s pětihodinovou, abych zjistila, zda mi trénink (i trenér) vyhovuje. A do fitka bych jakožto začátečník docházela 2x týdně. Tyhle tréninky bych ráda přes týden doplnila během...uvidíme.

  Samozřejmě trpím hororovými představami, že na mě budou všichni koukat jak na poleno (tlusté poleno). Zatímco kolem mě budou procházet samé fitness modelky s lehkým soucitným úsměvem, já se budu topit ve vlastním potu a zoufalství.
  Ale ne, ze svého těla jsem už opravdu nešťastná a jsem odhodlána něco dělat! Fakt už!!!!!