3, 2, 1,...FITNESS!

  Dnes se společně podíváme, jak moje rozhodnutí začít cvičit s trenérem pokračuje!
  Mám za sebou seznamovací schůzku, na které jsme domluvili co je vlastně mým cílem (hubnout!!!!) a jak často a ve které dny budu na trénink docházet a jak bude samotné cvičení probíhat. Příjemnou zprávou pro mě bylo, že několik prvních lekcí vůbec nepolezu na ty hrůzunahánějící stroje, ale vystačím si s vlastní vahou, bosu podložkou (mrcha kulatá), TRX systémem a podobně. Potom jsme se již pustili do prvního ,,tréninku". Uvozovky používám záměrně, protože se jednalo pouze o půl hodinu cvičení, během které trenér zjišťoval, jak na tom vlastně jsem (a dostala jsem pochvalu za dřepy a držení těla, heč! 😀). 
  Musím ale říct, že i  těch třicet minut cvičení mi neuvěřitelným způsobem zvedlo náladu. A rozdíl mezi tím, s jakým strachem jsem přicházela a v jakém naladění jsem odcházela, je velký asi jako sedmipatrový panelák. No vážně, moje hororové představy o tom, jak na mě všichni zírají, případně se smějí, se nekonaly. Každý si buď hleděl svého a i když se někdo stavil za mým trenérem na pár slov, rozhodně si mě nijak zvlášť neprohlížel. Atmosféra tam prostě byla moc fajn. Dokonce jsem se hned v šatně zapovídala s jednou milou slečnou a opravdu jsem odcházela nabitá energií!
  Prozatím mám permanentku na pět tréninků. Cvičit budu 2x týdně. Do příštího tréninku si mám zapisovat svůj denní režim, včetně jídla a pití. Čeká mě také ,,diagnostika" ve specializovaném centru zdraví, kde by mi měli zjistit množství svalů, tuku (bojim bojim), abych měla do budoucna možnost porovnat, jaké dělám pokroky.
  



 Do vybavení jsem nechtěla příliš investovat, dokud nebudu mít jistotu, že tohle je opravdu to, co chci. Nákupu několika nezbytností jsem se ale nevyhnula (no dobře, ani jsem se moc vyhýbat nesnažila 😊 )
 Sportovních legín a podprsenek mám doma několik. Naopak mi chybí pohodlná, funkční trička a mé boty byly už v katastrofálním stavu. Při objednávce jsem do košíku přihodila ještě lahev na pití a krásný růžový funkční ručník, už jen kvůli té barvě! Všechny tyto věci můžete najít na eshopu Decathlon a s celým nákupem jsem se vešla do tisícovky.

  Do mého nového zdravého konceptu mi ideálně zapadl také produkt, který jsem nedávno obdržela k testování - Merz spezial dražé. Jedná se o doplněk stravy, který by měl napomáhat ke zdravému stavu vlasů, nehtů a pleti a celkové pohodě. To jsem tedy zvědavá, podobné výrobky se mi zatím nikdy neosvědčily. Obdržela jsem kúru na tři měsíce, takže mohu vše otestovat velmi důkladně. Prozatím oceňuji krásné balení!



Závěrem můžu říct, že po prvním tréninku jsem nadšená! Doufám, že jsem se konečně vydala na správnou cestu! Držte mi palce...