Haul ZOOT, HM, DOLCE GUSTO,...


  Dnes se hlásím s čistě chlubícím článkem :) Jako každé jaro mám potřebu nakupovat nové věci (oblečení) a zbavovat se těch starých.
  Na víkend jsem si naplánovala generální úklid šatny, abych si udělala místo na nové kousky a ty, které nenosím/nejsou mi/nelíbí se mi poslala dál a to přímo do kontejneru na textil, který mám pár kroků od domu. Já se zbavím přebytečných věcí a mé věci třeba ještě někomu v nouzi poslouží.
  Dále jsem učinila objev, že v oblékání tíhnu k minimalismu, takže vytvářím zásoby triček v tlumených barvách bez potisků, skinny džínů a jednoduchých bundiček a kvalitních jednoduchých doplňků.
  Dobře, tahle jednorožčí sluchátka ze ZOOT nejsou zrovna jednoduchý a elegantní doplněk, ale chápejte, jsou na nich jednorožci! A zpestřují mi brzká rána, kdy vyrážím běhat (o tomhle úletu v příštím článku)


Ze ZOOT je i takhle sporovní podprsenka. Jednoduchá, šedá, pohodlná - další fajn věc pro raní klopýtání :)


ZOOT potřetí - tentokrát tmavě šedé legíny úplně za pár korun. Hádejte, na co je využiji? Ano, správně. Na běh!


ZOOT počtvrté a naposledy. Keepcup mánie je ve světě už nějakou dobu. Pestrobarevné plastové kelímky se mi ale vůbec nelíbily. Nyní se však objevila řada Brew, která je ze skla. Když se k tomu přidal ještě korkový obal a víčko v mint barvě - nemohla jsem odolat. Jen ta cena... =/



  Batůžek z F&F - nějaký takový jsem sháněla už loni...marně. Tento mi padl do oka v Tescu a ještě k tomu byl ve slevě - no nekupte ho :) 




Úlovky z eshopu HM. V první řadě úžasně příjemná mikča s nápisem RUN LIKE NO ONE IS WATCHING - takové moje motto, jakožto pro začínajícího běžce, který má už po prvním kilometru hrůzu v očích a barvu raka...

Bomber. Nesnáším ten název. Ale střihově se mi tyhle bundičky líbí moc. Mám takovou doma již nějakou dobu (ještě před tím obrovským boomem) a jsem moc spokojená. Proto jsem si pořídila ještě tuhle, mírně zateplenou v pudrové barvě z HM.



Černé legíny jsou naprostá pohodlná klasika. V poslední době jsem jim přišla na chuť. A když jsem v HM objevila tyhle s vysokým pasem, musely být moje.




 Na závěr velké poděkování Dolce Gusto, že myslí i nás alergiky na laktózu a dopřeje nám i kávu s mlékem. Konkrétně se jedná o sojové cappucino a k dostání je přímo na webu Dolce Gusto.



Krásné jarní dny všem!