Happy Birthday!!!!

  Tradááá jsem zase o rok starší, krásných třiadvacet! Oslava proběhla s rodinkou přímo u mě doma, kam jsem své hosty (v náhlém zatemnění smyslů zřejmě) pozvala na večeři o třech chodech!! Musím se ale pochválit, bylo to výborné! Nejgeniálnější bylo ale servírování! Taky tak nenávidíte tu chvíli, kdy návštěva odejde a Vám zbude ve dřezu kupa špinavého nádobí, která se po umytí ani nevejde na odkapávač? No, tak já vše servírovala na papíře. Tedy na papírových talířích. A vypadalo to úplně ge-ni-ál-ně! Oslava s kamarády proběhla také, ale bylo jen takové poklidné barové posezení a tam jsem opravdu nic moc nedokumentovala...vlastně ani nebyl čas, znáte to :)


  Slaní šneci u nás nemůžou chybět na žádné oslavě! ❤ Mamča mě překvapila mým nejzamilovanějším mrkvovým dortem, který mi takhle krásně předal můj starší brácha ❤  Jakožto oslavenkyně jsem byla korunována na královnu dne ❤ Papírové prostřeno z Pepca za pár kaček ❤ A ty dárky...neskutečné překvapení. Dostala jsem žitopisnou knihu Coco Chanel a nááááááááádhernou kabelku Michael Kors. Vůbec jsem takové (a tak drahé) dárky nečekala.
  A co jako o rok starší chci? Víc číst. (Alespoň zkusit) chodit ráno běhat - zrovna googlim jak na to! :) Udělat si velký úklid v šatně. Častěji vařit. Najít si víc času na focení. Být šťastnější než ve dvaadvaceti.


Mějte se krásně!