Spring wishlist

  Konečně jaro!!! Třikrát hurá!!! No a jako každý rok v tomto období mě chytá akční nálada. Nejradši bych vyházela půlku bytu, pak podnikla nájezd na IKEU, abych volný prostor zase rychle něčím zaplácla. Mám chuť z lednice vyházet všechny nutely, vína, olivy a nahradit je ultra zdravou stravou. O šatníku ani nemluvím. Máte to taky tak?
  Ale jelikož jsem slečna rozumná, udělala jsem si seznam pouze věcí, které ale opravdu nutně, nekompromisně a bezvýhradně potřebuji. A samozřejmě se o něj podělím!
  Zřejmě bych se měla udělat také něco jako jarní ToDo list, protože se mi hromadí spousta restů...a ano, i ten Vám sem šoupnu, ať to nevypadá, že jsem jen samé nakupování :)


ToDO SPRING 2017

1. Dokončit rekonstrukci kuchyňské linky (půlka dvířek je hnědá, půlka světle šedá)
2. Nechat opravit světlo nad jídelním stolem (ano, bydlím tam už rok a stále nesvítí)
3. Vydrhnout digestoř (taky to tak nesnášíte?)
4. Přerovnat veškeré šuplíky (a všechny blbosti bez milosti zlikvidovat)
5. Vymalovat v obýváku (možno přesunout i na léto či podzim 😁)




A teď k té příjemnější stránce věci!



WishList 2017





  Nový gauč bych opravdu potřebovala, ale v mém pidi obýváčku je trochu problém s místem. Tenhle je ale opravdu nádherný. A z JYSKU.
  Po hodinkách by Daniel Wellington už chvíli pokukuji. Jsou elegantní, minimalistické - to přesně mám ráda!
  Coffe days Whiskey nights...Ano, trošku to zavání pubertou, ale já je prostě nutně potřebuju! Tyhle kousky (a spoustu dalších) najdete na https://www.forqueen.cz/
  Jsem milovník kaktusů a sukulentů a v nejbližší době mám v plánu svou sbírku rozšířit o aloe vera - protože se mi prostě líbí!
  Našla jsem svou ideální jarní/letní kabelku. Je jí tahle kráska od Michaela Korse (Selma medium, luggage). Ideální velikost, ideální barva, ideální tvar!!
  Ano, je to ,,kýč jak bič" a ,,pouťovina" a ,,nevkus v nejčistší formě", ale ani to mi nezabrání si takové nějaké copper metallic botky pořídit. S ankle džínami a basic tričkem to myslím bude tip ťop! :)

Taky na Vás to jaro tak hrozně leze? :)