A co já?

  Dlouhou dobu mě trápily špatné nálady. Hodně špatné. Tak špatné, že už jsem si začala říkat, zda nezajít za odborníkem. Pak ale přišla nepříznivá událost a já to vše zvládla. A objevila, jak silná vlastně jsem. A to bylo ono! Byl to okamžik, jako když v tmavé, nevětrané místnosti otevřete okna a dovnitř dopadne světlo a čerstvý vzduch. Tak osvobozující a zároveň uklidňující!
   Určitě si pamatujete, jak jsem neustále koketovala s dietami (a jen u koketování taky vždy zůstalo), ale najednou to šlo úplně samo. Jako bych najednou opravdu začala mít chuť na zdravé věci, baví mě je chystat si krabičky do práce, jím 5x denně,…
   Další mojí potřebou krom zdravé stravy bylo jaké si ,,duchovní vyklidnění“. A vida, každý večer v pyžamu a s vyčištěnými zuby cvičím jógu na dobrou noc. A nikdy se mi nespalo lépe!
   Zkrátka mám potřebu o své tělo pečovat, dávat mu to nejlepší. Protože mé tělo si to zaslouží! A nemyslím jen fyzickou schránku, ale i duši a mysl.
   Abych celý ,,proces“ podpořila a neztratila motivaci, pořídila jsem si také dvě knihy. První nese název Pravidla pozitivního sobectví (a už teď vím o několika lidech v mém okolí, kterým ji určitě půjčím k přečtení), druhá Pořádek nejen v hlavě (o poznatky z ní bych se s Vámi ráda dělila v pravidelných článcích). Obě jsou od stejné autorky Michaely Dombrovské. Není to tak, že bych v nich hledala nekonečnou moudrost, ba naopak myslím, že narazím na věci, které znám. Znám, ale neuvědomuji si. Proto je chci mít hezky všechny sepsané, aby se mi připomněly. O obsahu se zde rozepisovat nebudu, stačí zadat do vyhledávače a vyjede Vám několik desítek stránek. 



A co Vy, jak jste zahájili nový rok? :)