Happy New Year!!

  Tak Vás vítám v novém roce! Vánoce uplynuly pro mě jako by nic poslední roky se nemůžu nikdy dostat do té správné sváteční nálady...Silvestr taky příliš neprožívám a letos se obzvlášť nepovedl, protože byl plný hádek lidí kolem mě. A do nového roku vždy vyrážím s odhodláním, že bude všechno jiné, skvělé, hubené, o sebe pečující, sportující a děsně kreativní (chacha).
  Jedno z mých ,,předsevzetí" (nechci tomu tak říkat, ale jiné slovo mě nenapadá) je číst víc knížek. Vždycky jsem je měla moc ráda a hltala jednu za druhou a od Ježíška jsem dokonce dostala i krásnou bílou knihovnu,kam si své poklady, tedy až si ji smontuju, přesunu. Jenže narážím na problém, že vlastně teď o žádných fajn knížkách, které by stály za přečtení, natož za zařazení do mé knihovny, nevím. Takže pokud byste měli nějaký tip - sem s ním!
  Samozřejmě ani tento leden nechybí rozhodnutí, že tentokrát do léta ale už určitě zhubnu! Dokonce jsem si pořídila i kalhoty ve své snové velikosti abych mohla měřit, kolik centimetrů ještě přebývá:D Já vím, je to trochu ujetý...
   A co Váš nový rok? :)