Chance for change!

,,Žena, která si ostříhá vlasy, je připravená na to, změnit celý svět.


Pod tenhle výrok Coco Chanel se klidně podepíšu vlastní krví! O zkrácení a obarvení vlasů jsem uvažovala hodně dlouho. Stejně jako o dalších změnách v životě, o tom, jak být spokojená, jak si život užít.


  A konečně včera na nůžky došlo. A ten pocit! Nepopsatelný! Chuť křičet, smát se, oslovovat na ulici cizí lidi. A hlavně – vůbec neřešit, co si myslí ostatní. Třikrát sláva!! Jako bych se s odstřiženými vlasy odstřihla i já a vznesla se, najednou viděla vše s nadhledem. Sláva počtvrté!
  Vnímám to jako ,,korunu proměny“. Takovou třešničku na dortu vlastní spokojenosti.
  Pro mě dalším malým-velkým krokem byla i koupě tmavě vínové matné tekuté rtěnky (trend IT UP). Říkáte si, že na tom nic není? Pro mě je na tom ohromná spousta věcí. Před časem bych měla pocit, že na mě všichni na ulici budou zírat jako na mimoně, pokud se odhodlám dát na rty něco víc, než světle růžový lesk. A vida, ono to tak vůbec není. A i kdyby na mě někdo zíral, v současném rozpoložení mysli si to přeložím jako pohled obdivný! Jen zírejte, jaké mám bezva rty!!! :) 

Pro většinu lidí je obdobím změn jaro. Jakýsi nový začátek. Pro mě je to podzim - proč by ne:) Není žádné správné období na to, začít myslet víc na sebe a věnovat se věcem, které Vás uspokojují. A to přesně je můj sen a cíl. A teď už vím, že se k němu pomaličku blížím!

  Takže pokud máte delší dobu nutkání něco udělat, změnit, tak směle do toho! Není báječnější pocit než dělat to, co chcete, na místě, na kterém chcete. A když u toho ještě vypadáte tak, jak chcete, pocit štěstí je maximální.