Autumn wishlist


 Podzim je tu! A kromě klišé jako je barevné listí, horký čaj a teplé ponožky to pro mě znamená také nákupy. Vyměňuji letní kosmetiku i oblečení za ,,těžší kousky". Ty nejvíc #musthave věci Vám přináším na svém podzímní wishlistu!


Džínová bunda s kožíškem...přijde mi ultra roztomilá! K černým legínám, delšímu tričku a platformkám...geniální!
Bioderma čistící gel. Slyšela jsem na něj jen samou chválu. navíc prý krásně pění a přesně takový výrobek hledám pro čištění pleti elektrickým kartáčkem od Braunu.
Burberry Brit. Tuhle vůni chci vyzkoušet již dlouho. Je prý ale spíš podzimní, takže si ji pořídím až teď. dalším velkým plusem je cena!
Saloos arganový olej. Nutnost při večerní rutině. Doporučuji i pro mastnější typy pleti!
Podzimní/zimní botky na platformě. Jakožto pidi člověk jsou pro mě úžasnou a extra pohodlnou vychytávkou. Na jedny už mám zálusk;)
Džínová košile. Toužím po kombinaci  s chlupatou delší vestičkou!


Další novinkou je chystaná změna účesu. Chci se zbavit blond konečků a trošku se ,,vypodzimnit" :)


XoXo