Random post I.

  Propíchli jste si někdy ušní bubínek uchošťourou (rozuměj vatovou tyčinkou)? Heč, já jo! A pekelně to bolelo. Takže si teď čtyřikrát denně musím do zmrzačeného ucha něco kapat...a pekelně to bolí.
  Jinak se ale vše ubírá vcelku pozitivním směrem :) Pořídila jsem si do bytečku pár věcí, které jsem potřebovala chtěla a jsem nadmíru spokojená! Doplňky do bytu mi snad momentálně působí větší radost než nové oblečení (i tak mi nějaké přibylo, o tom ale příště).


  A taky se blíží podzim. Miluju podzim! Konečně se přestanu lepit k sedačce v autě a vytáhnu na světlo zásobu svetříků a taky, ano, můj milovaný koženkový křivák! Ach ach♥ K tomu ten voňavý vzduch, zlaté slunce, velké šály, horké čaje, ach ach podruhé! A to jste ještě neviděli ty boží botky, v kterých hodlám tohle nádherné období prochodit...ach ach potřetí (a pro tento článek slibuji, že naposledy). Podzim ve mně vždy vyvolává chuť něco změnit, tentokrát jsem se rozhodla vymalovat kuchyň (zastánci původní oranžovo-hnědo-hovínkovité prominou, ale moje kuchyně bude bílá!). Na posilněnou samozřejmě nesměly chybět olivy! :)

  Stále koketuji se zdravou stravou, což znamená nosit si do práce krabičky, protože z firemního jídelníčku je občas hodně těžké si vybrat (obědy nám dováží školní jídelna, chápejte!).



XoXo