Me, myself and I

Už rok jsem sama...Vadí mi to? Připadám si ,,jiná"? Chci mít někoho po své boku?
  Už před časem jsem nad tím vším začala přemýšlet. Myšlenky jsem si ale uspořádala až teď. A jaký je můj názor? Že dokud nebudu spokojená sama se sebou, nemůžu nějak vnitřně dopustit to, abych mě měl rád někdo jiný, abych si někoho jiného vpustila do života. Zkrátka to nejde, alespoň u mě... Štěstí musím najít sama ve svém životě a svých činech, nemůžu ho hledat u někoho jiného. Až dosáhnu svého štěstí, může se v mém životě objevit někdo, s kým se to všechno krásné bude násobit.
  Abych tuto myšlenku udržela při životě, sepsala jsem si několik bodů, kterými se chci v životě řídit. A tady jsou:

1. Myslet víc na sebe
2. Přestat řešit, co si budou myslet ostatní
3. Radovat se z maličkostí
4. Říkat ano na nové výzvy
5. Nebát se změn
6. Neupínat se k materiálnu (ne, neotřebuji tři řasenky najednou)
7. Pečovat o své tělo i mysl (pořad vám dlužím recenzi na běžecké oblečení, že?)
8. Nebát se odlišit od ostatních, pokud jsem o tom přesvědčena (názor, nebo třeba jen oblečení)
9. Trávit čas pouze s lidmi, kteří mě něčím obohacují, inspirují
10. Nestydět se za to, že ráda trávím čas sama
11. Nespěchat

Jde o pohled na svět, od toho se odvíjí vše...

Užívám si každé chvilky, třeba i rána, kdy nevypadám zrovna slavně :)

I z borůvek ke snídani mám radost! Maličkosti dělají štěstí :)

Miluju ten hrneček...ideální k rannímu přemýšlení
Inspirace, která mi nyní zdobí byt

Máte taky někdy podobné pocity? Občas je nejlepší opravdu na nic nespěchat a uspořádat si všechny myšlenky o tom, co chceme, kam směřujeme a jak toho dosáhneme...

Buďte šťastní!