It´s just your body

…a je jen na tobě, jak se o něj postaráš. Jedním si ale můžete být jisti – Vaše tělo Vám to dříve nebo později vrátí.
  Příjemné sobotní dopoledne milí čtenáři. Dnes Vám povím něco o tom, co se nyní snažím dělat pro své tělo. Mým impulsem pro to, začít se sebou něco dělat, není jen aktuální trend, který velí ,,Všichni do fitka“, nebo ,,Kup si drahé sportovní boty a vyfoť se s nimi“. Rozhodla jsem se pro změnu ze své vlastní vůle a především kvůli faktu, že se nyní ve svém těle necítím dobře. A ano, přiznejme si to, jsem nejtěžší co jsem kdy byla…

 Rozhodně se nechci pustit do nějaké brutální diety. Jen už nechci dávat svému tělu žádné jedy a taky ho trochu přimět k pohybu. A jedy nemyslím jen ,,éčka“, barviva, dochucovadla a bůhví co ještě, ale také lenost, negativismus, věčnou nespokojenost, slabou vůli, nechuť k aktivitě.  To vše mému tělu ubližuje stejně jako ,,jedy“. A takhle psychická stránka věci bude nejspíš o dost těžší, než všechno posilování dohromady.
  Po fyzické stránce změny jsem se rozhodla pro běh, občasně doplňovaný naší milou Jillian… Proč zrovna běh, když jsem na základce po neohrabaném cválání na 1500m málem padla do mdlob? V minulosti jsem s během už párkrát koketovala. Po týdnu jsem ale vždycky byla tak bolavá a frustrovaná, že jsem toho nechala. Tentokrát mám silnější vnitřní motivaci (jo a taky jsem si objednala nové krásné běžecké oblečení a kam jinam ho vzít předvést že?  Až ho trochu ,,prubnu“ určitě bude recenze).
 Se změnami jsem zabrousila i do stravy. Místo klasické kávy (i když nedělní ranní presso si asi neodpustím) si nyní budu vychutnávat Matcha Tea. Máte s ním nějaké zkušenosti, chutná Vám? Piště do komentářů! Svůj pitný režim také doplním čajem Štíhla linie od Gregušíka, kterému, jakožto všem takovým čajům, vůbec nevěřím.  Tyto a spoustu dalších potravin, doplňku stravy a podobně najdete zde.
No a abych Vás nezahltila hned v prvním článku, svoji cestu k vysmáté optimistce si nechám na další článek. Uvažuji také o pravidelné rubrice, něco jako Běžecký deník, zajímalo by Vás to? Například jednou týdně krátký report o tom, jak si vedu, co mi pomáhá, jaké dělám pokroky. Určitě dejte vědět


Krásné léto!!!!