Meet Theodor

Jmenuje se Theodor, 23.7. mu bylo čtvrt roku. Váží 8kg. Je to kříženec amerického staforda. A taky je to to nejroztomilejší štěně pod sluncem, které bych s ohromnou chutí občas přetrhla za to, co mi doma provádí :-)
 O pejskovi jsem uvažovala od doby, co bydlím sama. Mé fantazie začínaly na čivavách, ale skončila jsem s tímhle štěněčím kulturistou Taťka je amstaf, mamka kříženec labradora (podle toho, jak má Theo krátké nožičky, tak zřejmě s basetem)
Nejvíc miluji víkendová rána s ním. Budíček mi chystá pravidelně na šestou hodinu, pak následuje procházka. Je to úžasně uklidňující, nikde žádní lidé, naprostý klid. Bez Thea bych půvab brzkých ranních hodin skoro ani neznala. Po návratu si Thea beru k sobě do peřin (naprostá víkendová výjimka – jinak spí striktně ve svém pelíšku). On okamžitě usíná a já si beru knížku, pouštím film, nebo usínám také.
Pak snídáme, Theo svátečně volské oko a granule, já bez granulí, zato s černou kávou A pak vyrážíme na dlouhou procházku, případně někam ke známým na zahradu, aby se Theo trošku unavil, je to hrozný divočák.
I tak ho ale naprosto a bezmezně miluji a nikomu ho nedám! :) A nepřestává mě bavit, když mě zastavují lidi na ulici, aby si ho mohli pohladit. Dokonce i zastavují a vystupují z aut a ptají se, co je to za rasu. Je to opravdu neskutečný roztomilouš! (Tímto se omlouvám za kvalitu fotek, jsou to jen momentky z mobilu)

XOXO