News in my life

  Ano vím, dlouho nepřibyl žádný článek. Až Vám ale vysvětlím proč, jistě mi to prominete. Důvod mého ,,nepsaní" je...chvilka napětí...ještě chvilku...stěhování do nového bytu!!!
  Po rozchodu s dlouholetým přítelem jsem se ze společného bytu vrátila zpět k rodičům. Samozřejmě jsem hned začala hledat vlastní bydlení, protože, co si budeme povídat, když jednou vyletíte z hnízda, zpět se už moc nechce. No a teď, po dlouhé době, jsem konečně objevila byt, který se mi líbí a kam chci přesídlit! JUPÍÍÍÍ!!! Je to malinké panelákove 1+1, ale vzhledem k tomu, že jsem většinu dne v práci, je to pro mě úplně ideální. Navíc je byteček po rekonstrukci, takže žádná fujkovitá koupelna z umakartu se nekoná:) 
  Stěhování, pokud vše dobře půjde, by mělo připadnout na prvního dubna. Takže teď jsem v takové té krásné fázi, kdy každý den sjíždím stránky s bytovými doplňky, píšu nákupní seznam do Ikei a vůbec přemýšlím, jak si své doupě upravím k obrazu svému! Čekejte tedy spoustu home decor a room tour článků!:D
  Barevně bych chtěla byteček ladit do bílé, šedé, světle růžové a sem tam nějaký rosegold doplněk. Tyhle světlé barvy mi přijdou do malého prostoru ideální. Spoustu krásných věcí jsem objevila na stránkách HM v kategorii Home...a několik jsem hned musela mít! :)
          
No není to radost pohledět? Povlaky na polštářky vylepší můj tmavý gauč do té doby, než se rozhodnu investovat do nového. A rosegold rámeček jsem tam prostě nechat nemohla...a svíčky jsem si vzala pro jistotu hned tři! :)

 

Potom jsem zabrousila na Ebay a i tady jsem našla něco, co by se mi mohlo hodit. Jde o umělé pivoňky. Nejsem přílišným zastáncem umělých květů, mám pocit že většinou vypadají dost kýčovitě. Doma mám jen svazek umělých bílých tulipánů, které jsou vcelku uvěřitelné, ale jinak jsem nikdy nenarazila na květiny, které by se mi líbily. Až teď! A když se mi náhodou líbit nebudou, nebude mi líto je dát pryč, protože stály doslova pár korun:)Úplně k nim vidím jednoduchou skleněnou vázu a myslím, že budou dokonalé!

A kde Vy nejraději nakupujete bytové doplňky? Určitě mi své tipy piště do komentářů, ať se můžu inspirovat!

XoXo