Just moments

  Dnes Vám přináším něco odpočinkovějšího. Za posledních několik dní se mi nahromadilo v mobilu pár snímků s ,,momenty" z různých míst a situací a jelikož já osobně miluji takové ,,nakukování" do života někoho jiného, rozhodla jsem se o ně s Vámi podělit. Pokud to máte taky tak, líbilo by se mi vytvořit pravidelnou rubriku. Takové malé okénko do života:) 

Zákoutí s mými milovanými LUSH produkty. Vanilla puff, Grease lightning a Bubblegum scrub. Nejen, že skvěle fungují, ale jsou i úžasně fotogenické!:)

 Sbírka mých nejoblíbenějších knih. Většinu mám po babičce, takže v nich je i krásná vzpomínka na ni. A co může být lepšího, než se večer před usnutím začíst? Pro mě nic!

A u knih ještě zůstaneme. Robert Vano (fotka nemusí být ostrá), čtení, na které jsem se hrozně moc těšila a nezklamalo mě. Kniha je motivující, inspirativní. A k dobré knížce patří o dobré pití, tentokrát lískooříškové mléko od Alpro v historickém hrnečku, který je úplně nádherný!

Můj kosmetický stůl...ten na téhle fotce ale není hlavním hrdinou. Nejdůležitější je ta nádherná růže, kterou jsem dostala od moc milého člověka a měla z ní neskutečnou radost. Zároveň jsem ale zjistila, že nemám žádnou vysokou vázu na květiny na dlouhé stopce, proto posloužil půllitr (člověk si musí umět poradit) :)

Pár dní sem a tam vykouknulo sluníčko a já už si udělala jaro! Na umělé květiny si nepotrpím, ale tyhle bílé tulipány se mi zdají nádherné. Fresh thinking neboli katalog LUSH, který jsem obdržela společně s objednávkou a už v něm mám vybrané další favority:) A na závěr sluneční brýle z Orsay, které mají ten nejúžasnější tvar. Dlouho jsem takové hledala.

Jedna z mých večeří v rámci zdravé stravy. Treska se špenátem. A musím se pochválit, povedlo se mi uvařit vážně na výbornou! Za zmínku stojí také příbor z Billy, který se mi hrozně líbil a tak jsem celé širé příbuzenstvo a známé donutila sbírat body a lepit kartičky:) A teď mám doma už čtyři sady - asi začátek výbavy - jak to pojmenovala moje mamka:)

Miluji rose gold doplňky! A i když si brousím zuby na hodinky MK v téhle barvě, prozatím se musím spokojit s těmito Geneva. Jsou z Ebay a stály doslova pár korun. Kvalita není valná, ale jako takový drobný doplněk na pár měsíců určitě poslouží. Hodinky často nosím v kombinaci s tímto atypickým náramkem ze SIX.

Jako každou zimu tak i letos jsem bojovala se suchými rty. A co se mi osvědčilo nejlépe? Duo Bubblegum scrub od LUSH a tenhle mini jelení zázrak, Jelení lůj. Kam se na něj hrabou všechny EOSy, Labella a podobně. Tedy alespoň podle mě...

A to bude pro dnešní den vše, zásoba fotek byla vyčerpána! Doufám, že se Vám fotočlánek líbil a uvítáte i další, podobné.
Krásný zbytek soboty!

XoXo