25 Facts about me

  A máme tu opět pondělí. Vím, že spousta lidí nemá v tenhle den zrovna moc dobrou náladu, proto jsem se rozhodla, že Vás trochu pobavím a prásknu na sebe několik věcí. Dokonce pětadvacet:) A jelikož mám takových svých ,,zvláštnůstek" ještě spousty, vážně hrozí druhý díl FACTS ABOUT ME. Tak s úsměvem do začátku nového týdne, já třeba dnešním dnem nezačínám jen nový týden, nový měsíc, ale i 30 Day Shred od Jillian Michaels. Jsem zvědavá, jak dlouho mi cvičení a zdravá strava vydrží :D Ale o tom zase někdy příště. Příjemnou zábavu!;) 




1.Nejím ohřívané kuřecí maso
2. Lodičky mám ve velikosti 35 (hrozně špatně se shánějí=/)
3. Nesnáším jíst (jogurty apod.) kovovou lžičkou
4. Psaní deníku mi vždycky vydrží maximálně týden..možná bych si tedy měla psát spíš týdeník...
5. Nemám nosní mandle
6. Měla jsem piercing v nose
7. Miluju palačinky s cukrem, skořicí a citronem
8. Mám hrůzu z chůze po dřevěných mostech
9. Nikdy jsem nebyla u moře
10. Vždycky usínám na břiše
11. Nikdy jsem neměla nic zlomeného...doufám, že jsem to teď zakřikla=D
12. MILUJU Teorii velkého třesku
13. Na našeho pša žášadně šišlám...nevím proč
14. Jako malá jsem neuměla vyslovit Ř
15. Nemám ráda zimu
16. Miluji divadla
17. Neumím kýchat potichu...je to jako rána z děla
18. Vadí mi otisky rtěnky na skleničce (i mé vlastní rtěnky!!)
19. Jsem závislá na olivách
20. Umím hrát na zobcovou flétnu a klarinet
21. Nesnáším ten zvuk, když se ,,vyškrabuje" pekáč nebo kastrol
22. Shlédla jsem celou sérii American Horror Story Freak show i když mě děsí klauni
23. Mívala jsem noční můry o medvědech
24. Jako malá jsem chtěla být módní návrhářkou (aranžovala jsem ,,modely" ze starých prostěradel na notový stojánek - viz. bod 20.)
25. Měla jsem rybičku jménem Ryba

Krásný první únorový týden všem 


XoXo