Cosmetic review

  Neděle je pro mě den odpočinku a kosmetického rozmazlování. Voňavé koupele, vlasové zábaly, masky, lakování nehtů... Proto Vám dnes přináším recenzi kosmetických výrobků, které jsem si objednala na stránce www.parfums.cz . Všechny přípravky používám již měsíc, takže je nejvyšší čas hodnotit!







 Začneme kosmetikou pečující, konkrétně tedy čistící. Jedná se o mycí gel od polské firmy Ziaja Manuka tree purifying. Gel je příjemný, středně hustý, nijak výrazně parfemovaný. Neobsahuje mýdlo, takže po něm nemám takový ten stažený pocit alá natřela jsem se vaječným bílkem. Jediné mínus, které mu ale neubírá na funkčnosti je, že vůbec nepění a to já zrovna při mytí ráda, obzvlášť když používám elektrický kartáček (recenze na něj se chystá). Celkově mám výrobky této firmy moc ráda. V současné době používám také oční krém s chrpou a jsem nadmíru spokojená. Škoda jen, že v našich drogeriích není příliš široký výběr, no a nebo taky vůbec žádný. Za čistící gel uděluji tři plameňáky z pěti.




,,Profláklý" drogérkový set na úpravu obočí Brow This Way od Rimmelu, který jsem chtěla vyzkoušet na vkastní kůži a můžu potvrdit, že je to pecka! Levá strana obsahuje vosk, kterým nejprve obtáhnete tvar svého obočí a chloupky nasměrujete tím správným směrem, v pravé straně je potom stín, kterým obočí dokreslíte k dokonalosti. Součástí tohoto kitu je i spirálový kartáček, kterým pročešu obočí na začátku a potom na konci procesu a také malý šikmý štěteček, který používám na doplnění stínem. Vosk nanáším štětečkem na obočí v plné velikosti, jelikož je potřeba velká preciznost a pracuje se mi s ním lépe. Tomuto zázraku uděluji plný počet plameňáků!





Štěteček na obočí od MAKEUP REVOLUTION LONDON, který používám k nanášení vosku (viz. výše). A nemám absolutně co vytknout, naprosto mi vyhovuje!
  






Nikdy jsem moc nechápala, co všichni mají s těmi bázemi pod oční stíny. Sama jsem kdysi dávno vlastnila tu od Essence a žádný zázrak to tedy nebyl. Pak ale přišla ARTDECO Eyeshadow Base a donutila mě změnit názor. Tenhle pidi kelímek udělá opravdu obrovskou službu (jak je patrné i z fotky). Někomu by mohlo vadit balení, do kterého se prostě musí hrábnout prstem, Dostanete se ale i na dno kelímku, takže ani trochu produktu nepřijde nazmar. Jediné lehké mínus za mě je, že je báze lehce třpytivá. Neudělá vám sice z matného stínu flitrový efekt, ale trochu to poznat je. Co se výdrže týká, za mě je to tak šest hodin, což mi bohatě stačí pro pracovní dny, pokud byste ale po celém dni chtěli vyrazit ještě na párty, myslím, že Vaše stíny by asi nesouhlasily. Uděluji tři plameňáky.





S řasenkami ráda experimentuji, Tato je však sázka na jistotu. MAXFACTOR 2000 CALORIE je u mě stálice, po které sáhnu, když se potřebuji nalíčit rychle a zároveň kvalitně. Neobtiskává se, nedrolí se, ale hlavně neslepuje řasy, s čímž mám poslední dobou u řasenek velký problém. Kartáček je klasický, žádný plastový ohebný hřeben. Nemůžu jinak než udělit celou růžovou pětici!=)

  A čím jste si  v poslední době udělali radost Vy a byl to spíš průšvih nebo objev, bez kterého už nedáte ani ránu? Podělte se o své kosmetické nákupy v komentářích!
  Krásný zbytek neděle!

XoXo