Clothing haul #1

  Dnes se hlásím s nákupním haulem. Já osobně mám takové články moc ráda a často se jimi nechávám inspirovat.
  Ráda bych Vám tedy ukázala své modní úlovky z poslední doby. Ale abych Vás příliš nezahltila, bude to nejspíš článek na pokračování. Dnes tedy začneme oblečením z všem jistě známým stránek ZOOT a z internetového ,,sekáče" Vinted, který taky jistě vetšina z Vás již měla tu čest.
  Na stránkách ZOOTU nakupuji často a ráda, protože se mi vždy podaří vybrat nějaký kousek, který nevidím na každé druhé. Což tedy není vzhledem k tomu, z jak malého a módně nezásobeného městečka jsem, až takový problém, ale stejně. Ráda vyčnívám a s tím mi právě tenhle internetový obchod už nějaký ten pátek pomáhá=)
  Portál Vinted (bývalý votočvohoz) je takovým rájem shopaholiček-sekáčovek. Samozřejmě se zde dají pořídit i nové věci, ale pokud chcete narazit na nějaký pěkný kousek, musíte se ,,prohrabávat" stránkami a pátrat...no stejně jako v secohandu. Určitě zde platí kdo hledá, najde. Dříve jsem k nákupu takových věcí nijak zvlášť netíhla, ale poslední dobou jsem změnila názor, protože je to způsob, jak udělat za málo peněz hodně muziky. A co vy, fandíte sekáčům, nebo byste do takového obchodu nevkročili? Podělte se o názor v komentářích;)
A teď už k samotnému záchvatu shopaholismu:


Celá ,,partička" hezky pohromadě (miluju ten pohled!:D )



Jako další Vám představuji své nové (ale již značně používané a neumyté:D ) botky Nike AIR MAX THEA...zkráceně řečeno nebe pro nohy! Líbí se mi víc než zpopularizované robustní AIR MAX s obří podrážkou...Co myslíte vy? Ještě by stálo za to říct, že tyto botky nejsou ani z jednoho ze zmíněných obchodů, byl to dárek. Potřebovala jsem ale dostat do článku nějaké barvy, tak jsem je zařadila.




A u bot ještě zůstaneme, tedy u ,,chelsea boots", pokud si potrpíte na přesné názvy, Tyhle jsou gumové, tudíž ideální až nás to bílé nadělění venku (konečně) začne opouštět. Chápu, že to nemusí být každého vkus, ale já je zbožňuji!=) Koupeno na Vinted (nové)



V jednoduchosti je krása. Tmavé oversized tričko s mašlí...co víc dodat? Snad jen promiňte to zmuchlání:D  Koupeno na Vinted (secondhand)





Světle růžový oversize svetr protkaný stříbrnou nitkou. V poslední době snad můj nejoblíbenější kousek. Skvěle kombinuje se sukněmi, džínami, legínami...a nádherně hřeje!!  Koupeno ZDE


Obyč basic bílé tričko. Potřebovala jsem nějaký ,,podklad" pod vestičky, které jsem si teď velmi oblíbila. Bohužel, tričko je vcelku dost průsvitné (snažila jsem se to zdokumentovat, ale příliš se to očividně nepovedlo), takže ho spíš využiji teď v zimě na vrstvení pod svetry a podobně...škoda. Koupeno ZDE



Kousek, který se mi povedl asi nejvíc! Jde o dlouhý top (zadní část mám až ke kolenům) s vysokými rozparky po stranách, Trochu jsem se obávala, jak mi takové tričko s mojí malou výškou bude sedět, ale musím říct, že je úžasné. Nejčastěji ho kombinuji s černými skinny džínami nebo legínami a decentním řetízkem. Je to ale velmi univerzální kousek a fantazii se meze nekladou;) Koupeno ZDE



A je tu velké finále v podobě oversize kabátku, který je prostě...boží! Miluju ho nosit s volnějšími svetry, pletenou tlustou šálou a maxi kabelkou, kozačkami, ale i teniskami. A i když je bez zapínání, krásně zahřeje. Koupeno ZDE


Praktická mini kabelka s hadím vzorem a šedé plísňové legíny další komentář asi nepotřebují...Tyto dva kousky rozhodně ozvláštní outfit. Koupeno ZDE (kabelka) a ZDE (legíny)

A to je pro dnešek vše. Pokud jste dočetli a doprohlíželi až sem, děkuji. Haul #2 bude již brzy=)

XoXo