New Year

  Taky Vás vždycky začátek nového roku nakopne ke spoustě změn? U mě to tak bylo vždy a ani letošek není výjimkou. V něčem jiný ale přece jen je. Oproti letům minulým to tentokrát myslím vážně vážně! No vážně! Nemalou roli v tom také sehrál fakt, že jsem nyní měla jisté zdravotní problémy a to mě donutilo se nad vším co dělám zamyslet.
  Zamýšlela jsem se nad svých postojem, chováním, vystupováním, uvažováním. A došla jsem k názoru, že se ze mě okolnostmi stala znuděná, lína protivka, která tráví většinu času doma, všechno ji otravuje, nic ji nebaví. S tím se přece musí něco udělat!! A kdy jindy, než teď! Novoroční předsevzetí nemám příliš ráda, ale přesto jsem si takový nějaký seznam udělala. Raději mu ale budu říkat třeba seznam změn! Zahrnuje jak drobné banality, tak i záležitosti, která si budou vyžadovat delší dobu na jejich splnění. Uvařme si kávu a pojďme na to!



Seznam změn 2016

1. Objednat se k zubaři a chodit tam pravidelně (a překonat tu hrůzu=D )
2. Svědomitě si připravovat obědy a svačiny do práce
3. Zkusit pět nových věcí
4. Myslet pozitivně
5. Každou chvíli, kdy bude hrozit nuda, něčím vyplnit (i kdyby třeba jen luxováním)
6. Naučit se francouzsky
7. Usmívat se
8. Skoncovat s bílým pečivem
9. Psát si myšlenky, inspirace
10. Vážit si toho, co mám
11. Radovat se z maličkostí
12. Nespěchat
13. Věnovat se péči o plěť
14. Začít chodit na všem známé a vychvalované pilates
15. Myslet pozitivně
16. Nepřetvařovat se jen proto, abych  byla ,,vhod" druhým
17. VĚNOVAT SE BLOGU

  Jsou dny, kdy mám energie na rozdávání a říkám si, že tohle všechno zvládnu jako nic. Pak jsou ale chvíle, kdy mi chybí motivace. Doufám tedy, že mé změny vykřičené do světa mi potřebnou sílu vždy dodají a všechny si je splním...A Vy u toho samozřejmě nebudete chybět!! A co inspiruje a motivuje Vás? Neváhejte se o své zaručené ,,nakopávače" podělit v komentářích!

XoXo